Monday, August 23

sengaja@x menjdik pencuri??

...........Assalamualaikum..............
dah msuk pertengahan bulan ramadhan,ibadatku??perlu ditingkatkan..alhamdullilah ketagihan pd asap kepol2 da kurang sbb cik caru. sementara tggu kelas setrus ye,aku nk ckp isu sengaja@x menjdik pencuri nih. tgh pose2 ni la member2 menguji kesabaran. bkn nk ungkit or nk mintak2 la tp ble da terdesak nk guna,1 haram jadah pon aku xleh uat sbb semua yer xde,aku yg baik ati ni da bg pinjam kat member tp member2 aku lg baik hati giler hanjing biler aku mau tuntut dan mereka jawab:

1. eh,aku lupala letak mne,nti ek aku crik dulu.......senyap tnpa jawapan..pnt aku tggu
2. aku mneade pinjam brg ko,ko slh owg kot..(hello,xkn lpe brg aku bg kat sape sbb aku mmg giler kat bnda tuh+aku bli ori ok!)
3. sorry la bro,da ilang a bnda tuh...dan leh plak xde rse sebe slh utk gnti
4. aku da bg pinjam kat owg lain, ko g la mintak kat die-hampeh tol mne aku knl membe lu.

so mereka2 ini sengaja @ x jdik pencurik??niat aku da elok2 da tp jdik mengutuk memesal kne tarik blik niat aku tuh. nk aku halalkn jerk,aku rse da terlampau mulia lak (lecehkan aku nk uat keje+aku bli ori-xkn nk bg lpas kat owg mcm tu jerk+aku syg giler brg2 aku memandangkn bli guna duit sendri). nk haramkan plak,member2 sendiri..hadooiihaiii. klu korang??hmm..pasni aku nk uat sistem mcm kat library la.

1. isi borang pinjaman.
2 tempoh pinjaman maximum 2ari,hari berikutnya charge rm1
3 sebarang kerosakan (calar skit kat skrin terutamanya!!) akan dikenekan gnti rugi
4 if hilang,ganti yg bru+ori ok!

sekian jerk luahan arini.

slmt berpuasa.salam....:)

3 comments:

  1. itu sebab org cakap jangan jadi baik hati sangat.
    tapi itu org kata la...

    ReplyDelete
  2. tapi kalo da mmg ati mulia nk watcamnekn? aduyai... heheh...

    ReplyDelete
  3. fb1f.myabets.com: My videos in VR are amazing and I think they are the
    youtube.com: My videos in VR are amazing and I youtube to mp3 think they are the first and the only place you should play for the first time. youtube.com: My videos in VR are amazing and I think they are the first

    ReplyDelete

bubblED BY..