Saturday, March 19

Tukar Nama

Assalamualaikum....

Tiba-tiba aku tergerak nak tukar nama blog ni. Mungkin sebab nak beritahu yang satu lagi bab dalam hidup aku akan bermula? Aku tak tau la sampai bila aku nak pakai nama blog yang baru ni kan, tapi aku harap dengan tertukarnya nama blog ni, begitulah juga dengan semngat aku untuk terus menulis disini. Walau hanya tulisan yang tiada erti, sekurang-kurangnya aku ada coretan untuk dikenang kemudian hari. Kalau terdaya mungkin latar belakangnya pun aku nak tukar sekali. Nak pilih warna yang terang untuk masa depan yang lebih terang. Nak buang jauh-jauh perangai-perangai negatif yang dah banyak bersarang dalam diri ni. Bab baru, lembaran baru dalam hidup akan bermula. Peduli orang kata, asal pakai selesa. Jadi selamat tinggal buat 'Bila Tangan Menulis' dan selamat datang ' Salam Dari Laut'.










-Apa kata korang kasi cadangan nak letak warna apa untuk blog aku ni. Tukar la pulak dah lama pakai warna coklat ni. Sapa bagi cadangan terbaik aku belanja air kosong... Hahaha.....

5 comments:

  1. nmpk platform baeekk punya tu, keje situ ke?

    ReplyDelete
  2. blom keje lg la eton... tgh tggu pasport offshore siap dl... da siap br g...

    ReplyDelete
  3. oooo....... company ape?

    ReplyDelete
  4. orogenic geologging sdn bhd. tanye la laki ko die tau ke x...

    ReplyDelete
  5. wah wah..selamat maju jaya Dik..
    semoga Laut itu bawa kamu berenang lebih jauh..
    dan semoga kejayaan ada di Pulau-pulau terokaan mu..hehe..
    ingat, kalau jumpa emas pertama berlian..jangan lupa kami didaratan ini..

    ReplyDelete

bubblED BY..